Wij leveren ook tijdens het verlof!
Wij leveren enkel in West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en Henegouwen.
Leveringen van boomschors en grondverbeteraar gebeuren binnen de vijf werkdagen (90 % binnen 3 werkdagen).
Losse boomschors wordt geladen op afzetcontainers.
Dit systeem laat ons toe 2 producten in één keer te laden.
(Bv: boomschors en bodemverbeteraar kunnen wij mooi op 2 aparte hopen bij u leveren met dezelfde vracht.)
De big bags worden op een wegwerppallet geleverd en met behulp van een elektrische transpallet op de plaats naar wens gezet. De ondergrond dient wel verhard te zijn (geen kiezel). Indien niet verhard, worden de big bags op de stoep of op een parkeerplaats geplaatst.
Gelieve bij bestelling ook gedetailleerd op te geven waar de boomschors of grondverbeteraar gelost mag worden. Bv: links van de oprit, voor de garage…Woont u in een een nieuwe straat die nog niet vermeld staat op de gps , of is er een wegomlegging, dan is het aan te raden dit ook even te vermelden.
Indien u losse schors wilt laten afkippen op losse kiezel, leg dan een zeil klaar waarop er gelost mag worden. Leg het zeil goed vast met stenen op de hoeken zodat het niet kan wegwaaien.
Wanneer uw bestrating vrij licht van kleur is, legt u best ook een zeil.
Vooraleer we boomschors of grondverbeteraar komen leveren, zullen we eerst telefonisch contact opnemen om af te spreken welke dag we zullen leveren. We houden rekening met uw wens, maar natuurlijk ook met onze planning, zodat we met zo weinig mogelijk kilometers zoveel mogelijk klanten kunnen beleveren. Hierdoor kunnen we onze prijzen zo laag mogelijk houden en blijven we concurrentieel.
Een exact uur van levering is moeilijk te bepalen, daarom zullen we altijd bij benadering doorgeven, namiddag of voormiddag. Daarom plaatst u best een indicatie, waar mag geleverd worden.
Belangrijk: Kleinere hoeveelheden boomschors tot 4.5m³ worden automatisch in big bag geleverd, grotere hoeveelheden worden los geleverd.
De big bags en paletten waar schors en andere producten in zijn verpakt, zijn steeds verloren verpakking!
De meerprijs die u betaald voor een big bag boomschors bestaat vooral uit de arbeid & dus tijd om op te zakken + een klein deel voor de wegwerppallet en de big bag zelf. Deze mogen steeds terug bezorgd worden ter recyclage, maar worden niet terug opgehaald en/of terug betaald!
Dit kan dagelijks op onderstaand adres. Bij afhaling na online bestellen en betalen op deze site, kan u zich aanmelden bij het binnenkomen van het tuincentrum , vergezeld met uw aankoopbevestiging. Onze mensen laden u dan zo snel als mogelijk.
Indien u niet vooraf online besteld en betaald heeft, gelden de prijzen, zoals in het tuincentrum. In het tuincentrum, kan ook met eco-cheques betaald worden.
Bij afhaling van losse boomschors of grondverbeteraar, voorziet u best een zeil en een touw om alles goed vast te maken.
Afhalen kan ook in big bag, dit biedt u het voordeel, dat u met een kleinere aanhangwagen of gewone bestelwagen, ook een big bag van 1m³ of 1.5m³ kan meenemen, waar dit anders los niet kan op geladen worden
De big bags, zijn steeds verloren verpakking.
Gelieve bestellingen grasmatten die moeten geleverd worden 1 week op voorhand door te geven. Voor maandagavond besteld = donderdag of vrijdag geleverd.
Leveringen van Grasmatten en andere producten zijn niet te combineren, daar deze rechtstreeks van bij de kweker tot bij u komen, dit om de versheid te garanderen.
Wij leveren grasmatten met een vrachtwagen met heftruck. Met de heftruck kunnen we de paletten grasmatten plaatsen waar u ze wenst (de ondergrond dient verhard te zijn, wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade).
Gelieve bij bestelling ook gedetailleerd op te geven waar er gelost moet worden. Bv: links van de garage, voor garage, rechts op oprit, op de stoep,...
Vooraleer we grasmatten komen leveren, zullen we eerst telefonisch contact opnemen om af te spreken welke dag we zullen leveren. We houden rekening met uw wens, maar natuurlijk ook met onze planning, zodat we met zo weinig mogelijk kilometers zoveel mogelijk klanten kunnen beleveren.
Hierdoor kunnen we onze prijzen zo laag mogelijk houden en blijven we concurrentieel.
Een exact uur van levering is moeilijk te bepalen, daarom zullen we altijd bij benadering doorgeven, namiddag of voormiddag. Daarom plaatst u best een indicatie, waar mag geleverd worden.
Bij levering van grasmatten wordt er 10€ leeggoed gevraagd / pallet. (1 pallet = 60m²) Bij retour van de pallet in het tuincentrum wordt dit onmiddellijk terug betaald.
De paletten worden niet door ons opgehaald, tenzij in combinatie met een nieuwe bestelling die u deed.
Bij een bestelling grasmatten onder de 25m² wordt er niet geleverd, maar kan u steeds afhalen op ons depot! Vanaf 50m² is de levering gratis.
Bij slecht weer, of onvoldoende bestellingen in het laagseizoen, behouden we ons het recht om de levering met 1 of 2 weken op te schuiven in overleg met de klant.
Voor maandagavond besteld = donderdag, vrijdag of zaterdag afhalen!
De paletten worden met een heftruck in uw bestelwagen, aanhangwagen,… geladen. De pallet wordt steeds aangerekend à 10€ / pallet (1 pallet = 60m²) en bij retour in het tuincentrum terug betaald.
Indien geen pallet gewenst is zijn de graszoden door de klant te laden!
Wij houden onze transportkosten zo laag mogelijk. Transportkosten worden berekend op basis van de afstand tussen het afleveradres en ons vertrekadres (Stationsstraat 131, 8552 Moen) .
Deze kosten worden zowel in rekening gebracht bij de levering van graszoden, als van boomschors, als van grondverbeteraar. Kruiwagens, tuingereedschappen, meststoffen en antiworteldoek kan u enkel laten leveren in combinatie met een levering van bodemverbeteraar of boomschors.
Desondanks deze transportkosten, blijven we altijd en overal de goedkoopste voor onze kwaliteit!